AI Snapshots Part 1: Step Into Our Virtual Ad World

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) με την ευκολία και την ταχύτητα, όμως η αλήθεια είναι πως μπορούν να γίνουν πηγή έμπνευσης, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συνδυάσουμε την τεχνολογική εξέλιξη με τη δημιουργικότητα — και να φτιάξουμε πραγματικά ξεχωριστά καλλιτεχνήματα.

Σε ένα τέτοιο project, η τεχνολογία του AI συναντήθηκε με τη φαντασία και την έμπνευση των μαθητών της C’ Senior Class, οι οποίοι εργάστηκαν πάνω σε μια διαφημιστική καμπάνια και δημιούργησαν τη δική τους εικονική 3D έκθεση με τις διαφημίσεις τους! Χρησιμοποιώντας το FrameVR, ένα εργαλείο συνεργατικής δημιουργίας σε εικονικά περιβάλλοντα, οι μαθητές έδωσαν “σάρκα και οστά” στις ιδέες τους. Αφού πρώτα μελέτησαν τι κάνει μια διαφήμιση αποτελεσματική, σχεδίασαν τις δικές τους καμπάνιες και στη συνέχεια τις παρουσίασαν μέσα σε έναν διαδραστικό, τρισδιάστατο εκθεσιακό χώρο. Το αποτέλεσμα; Ένα Virtual Advertising Museum που μπορούν όλοι να επισκεφθούν και να περιηγηθούν στις δημιουργίες των μαθητών!

Γιατί ΑΙ Για το Project μας;

Η έμπνευση για τη χρήση του FrameVR προέκυψε από τη βαθιά μας πεποίθηση ότι τα κατάλληλα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) δεν υπάρχουν μόνο για να προσφέρουν εύκολες λύσεις, αλλά και για να βοηθούν τους μαθητές να καλλιεργήσουν ουσιαστικές δεξιότητες που θα τους φανούν πολύτιμες και στο μέλλον.

Μέσα από αυτό το project, οι μαθητές μας:

  • δεν έμαθαν απλώς για τη διαφήμιση, αλλά έγιναν οι ίδιοι δημιουργοί, εφαρμόζοντας όσα έμαθαν σε ένα βιωματικό και σύγχρονο πλαίσιο.
  • χρησιμοποίησαν ένα επαγγελματικό AI εργαλείο, είδαν πώς χρησιμοποιείται στον πραγματικό κόσμο και το αξιοποίησαν δημιουργικά.
  • ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας, παρουσίασης και συνεργασίας, καθώς σχεδίασαν, ανάλυσαν και παρουσίασαν τις διαφημιστικές τους ιδέες με στόχο, φαντασία και αυτοπεποίθηση.

Τo Project Βήμα – Βήμα

Βήμα 1: Σχεδιασμός Διαφημίσεων

Οι μαθητές ξεκίνησαν το project μαθαίνοντας το βασικό λεξιλόγιο και τις γλωσσικές δομές που χρησιμοποιούμε σε διαφημιστικά και προωθητικά κείμενα. Στη συνέχεια, εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν τα δικά τους φανταστικά προϊόντα, τα οποία περιέγραψαν και εικονογράφησαν σε χαρτί. Τέλος, παρουσίασαν τις ιδέες τους στους συμμαθητές τους, κάνοντας έτσι το πρώτο τους βήμα ως «νέοι διαφημιστές».

Βήμα 2: Από το χαρτί στο 3D

Η δημιουργικότητά τους δεν έμεινε στο χαρτί! Με τη βοήθεια της πλατφόρμας FrameVR, οι μαθητές τοποθέτησαν τις διαφημίσεις τους σε έναν εικονικό 3D εκθεσιακό χώρο, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί όπως σε ένα πραγματικό μουσείο. Οι αφίσες «ζωντάνεψαν» σε ένα ψηφιακό πλαίσιο, συνδέοντας τη γλώσσα με την τεχνολογία με έναν εντελώς βιωματικό τρόπο.

Βήμα 3: Το Ψηφιακό Διαφημιστικό Μουσείο

Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα διαδραστικό, εικονικό μουσείο διαφήμισης που μπορείτε να επισκεφθείτε από οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή! Με λίγα μόνο κλικ, γονείς, συμμαθητές και φίλοι μπορούν να μπουν στον ψηφιακό χώρο, να περιηγηθούν στις δημιουργίες των μαθητών και να δουν πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να γίνει εργαλείο μάθησης, έκφρασης και συνεργασίας.

Είστε έτοιμοι να δείτε τη δημιουργικότητα των μαθητών μας σε δράση; Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να επισκεφθείτε το Virtual Advertising Project:

FrameVR Virtual Space

Περιηγηθείτε, ανακαλύψτε και απολαύστε τη μοναδική δουλειά τους!