Στην τάξη αυτή έχουμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με πιο περίπλοκα κείμενα και να εξετάσουμε δομές που στηρίζονται σε άλλες τις οποίες έχουμε ήδη μάθει. Η διδασκαλία των δεξιοτήτων (κατανόηση κειμένου, ακουστική κατανόηση, γραπτή έκφραση και προφορική επικοινωνία) γίνεται τώρα πιο στοχευμένη. Ιδιαίτερα για την προφορική επικοινωνία, οι μαθητές τώρα διαθέτουν περισσότερο λεξιλόγιο και δομές ώστε να μπορούν να διαπραγματευτούν διάφορα θέματα και να εκφράσουν την προσωπική τους άποψη πάνω σε αυτά.